Ekslusif! Rahsia yang disorok selama ini telah didedahkan khas untuk anda 



RAHSIA BAGAIMANA ANDA BOLEH MEMBUATKAN SI DIA CINTAKAN ANDA DIBONGKARKAN DALAM SATU LAPORAN LENGKAP DAN TERPERINCI!


 

Jika Saya Tanya Anda, Adakah Anda Mahu?

Memikat sesiapa pun yang anda mahukan?
Membuatkan seseorang yang anda idamkan selama ini menyintai dan menyayangi anda?
Perlukan bantuan kerana anda sedang di dalam proses memikat seseorang ?
Mengelakkan perkara buruk berlaku semasa anda sedang memikat si dia?
Mengubah hidup anda yang sentiasa malang didalam percintaan?
Hidup bahagia bersama pasangan dan saling menyintai?
   

"Jika Anda Benar-Benar Serius Untuk Memikat Hati Seseorang, Anda Memang Wajib Membaca laporan Ini!"


`

Dari meja :Ahmad Fikri
Lokasi : Kuala Lumpur
Perkara : Kenapa masih hidup solo? Adakah ada masalah memikat?

Tarikh :

SAHABAT YANG DIHORMATI SEKALIAN.....

Sebagai seorang manusia,  semua orang mahu hidup berpasangan, tetapi ada satu masalah, iaitu tak tahu cara untuk memikat seseorang yang menjadi idaman & buruan anda selama ini.

Entah dimana silapnya, walaupun anda kacak, hensem ataupun, cantik tiada seorang  pun yang ‘lekat’ dengan anda. Pening kepala memikirkannya. Orang yang anda minat, dia pula tak minat dengan anda. 

Nak minta pendapat kawan-kawan, malu pula rasanya. Manakan tidak, kawan-kawan anda yang tak hensem, tak lawa, tapi gf/bf hot giler bak Lisa Surihani atau Farid Kamil. Sah-sah anda kena bantai gelak dan menjadi bahan kutukan.Nanti kawan kata ''ala takkan nak ngorat die pon ko tak tahu?''

Adakalanya pula, ajak keluar untuk temujanji pertama sudah berjaya. Tetapi bila berjumpa, tergagap-gagap dan tak tahu langsung apa yang hendak dibualkan. Nak memandang matanya pun anda tak berani. Entah di mana silapnya, lepas itu dia ini tidak mahu berjumpa anda lagi. Bila dia tak mahu berjumpa anda lagi, mulalah anda nak marah-marah cakap dia tu tak guna la penipu la dan lain-lain.

Ada yang lagi teruk, nak kenal dah ok dah, tapi lepas tu dia hanya nak berkawan sahaja. Apa kes? kalau dah jadi kawan, nak jadi gf/bf tu sori la ye. Masa tu pintu dah ditutup dah.

Maaflah jika saya katakan, hanya 'looser' sahaja yang berpengalaman demikian. Saya tidak mahu anda menjadi 'looser' seperti itu.

 

Setuju atau tidak kenyataan di bawah?

Semua Orang Tidak Mahu Hidup Berseorangan.Termasuk Anda!

Banyak kelebihannya hidup berdua dan disebabkan kelebihan-kelebihan inilah mengapa setiap orang mahu hidup berpasangan. Antara kelebihan-kelebihan yang anda dapat apabila berjaya memikat seseorang untuk menjadi pasangan anda ialah:


Teman Setia
Sesiapapun tidak mahu hidup berseorangan. Dengan adanya teman setia disisi anda, sudah pasti hidup anda tidak lagi kesunyian.

Kehidupan yang penuh Kasih Sayang
Apalah gunanya hidup jika tiada kasih sayang. Semua orang mempunyai perasaan ingin dikasihi dan disayangi oleh seseorang. Apakah perasaan anda apabila malam-malam anda sangat sunyi kerana tiada orang yang  mengambil berat tentang diri anda?

Untuk Kehidupan yang berkualiti
Hidup bersendirian mungkin baik. Tapi hidup berdua adalah jauh lebih baik. Banyak perkara didunia ini dapat dikongsikan dan dialami bersama-sama dengan lebih menarik.

Memenuhi Kehendak Biologi Manusia
Kehendak biologi manusia iaitu memenuhi keperluan emosi dan juga Seks. Keperluan emosi membawa maksud perasaan selamat dan diperlukan apabila ada seseorang membuatkan diri kita berasa penting. 

Tempat pergantungan dan perkongsian
Kita hidup saling bergantungan antara satu sama lain. Samada daripapa segi kewangan, sokongan emosi dan juga keperluan naluri, semuanya dapat dicapai apabila kita hidup berdua.

Seseorang untuk anda kasihi dan lindungi
Antara kemahuan hidup manusia adalah mahu dirinya merasa wujud. Dengan menyayangi sesorang dan melindunginya, ia membuatkan dia mengharap pada anda dan membuatkan anda berasa dihargai.  


Ya semua orang mahu hidup berpasangan, tetapi mahu memikat hati seseorang bukanlah mudah!

Oleh itu, tidak hairanlah mengapa terdapat beratus ribu orang masih kekal bujang pada setiap tahun. Jika anda fikir memang mudah untuk memikat hati seseorang, anda silap..peluang untuk anda berjaya adalah tipis jika anda langsung TIDAK TAHU bagaimana untuk bersedia memikat seseorang.

Kenapa masih solo dan tak tahu cara memikat??

Bukannya anda memilih cara jalan hidup yang sebegitu. Anda tak tahu cara nak memikat dia, atau anda telah banyak kali gagal untuk memikat seseorang yang menjadi pilihan anda? Atau anda sebenarnya tidak pernah langsung mencuba untuk mengorat sidia idaman anda? Tiada keberanian mungkin?


Ok.. Lihat sini, adakah anda menghadapi masalah berikut:-


Masih tidak mempunyai teman hidup.
Sering gagal memikat gadis/Jejaka pujaan hati anda.
Tidak tahu bagaimana hendak memulakan langkah pertama.

Meminati seseorang tetapi takut akan kegagalan memikat.

Sering merasa tertekan untuk menjalani hidup.
Berusaha memikat seseorang tetapi masih tidak dapat memiliki hatinya.
Berasa cemburu melihat kebahagiaan rakan-rakan yang sentiasa dicintai pasangan.
Terpaksa duduk di rumah tatkala kawan-kawan bertemujanji pada hujung minggu.
Fikiran kacau bilau akibat tiada peneman disisi ketika anda di dalam kesusahan..

Sekiranya salah satu dari masalah yang saya sebutkan di atas sedang dihadapi oleh anda, ini bermakna anda memang benar-benar mempunyai masalah dalam merebut cinta dan membina perhubungan dengan sidia! Ya! Anda sedang menghadapi masalah besar dalam soal cinta...!

Kebelakangan ini kita dapati banyak buku-buku panduan, ebook mengenai memikat terdapat di pasaran. Anda boleh perolehinya buku-buku tersebut baik dari laman web, kedai-kedai buku atau melalui tips-tips yang anda perolehi melalui blog. Terpulang kepada anda untuk memilih mengikut kemampuan dan keyakinan anda. 

Walaubagaimanapun, ramai yang cuba memikat tetapi mereka tetap berakhir dengan kegagalan, kecewa dan putus asa. Mengapa saya mengatakan demikian?

Kerana jika anda perhatikan, kebanyakkan tips yang mereka perolehi adalah terlalu basic!! Pernahkan anda dengar satu pepatah '' Membuat kerja dengan cara yang biasa tetapi mengharapkan hasil yang luar biasa? Itu adalah sesuatu yang gila!!"'

Pernahkah anda google dan menjumpai

tips-tips seperti berikut dalam 

cubaan anda untuk memikat?

Jadilah diri anda sendiri
Anda tidak perlu kelihatan macho/cantik
Banyakkan bersabar
Jangan sombong
Perlu sentiasa senyum
Jangan terlalu mengongkong
Menghormati dirinya, keluarga dan teman-teman yang rapat dengannya.
Berikan dia masa
Dan banyak lagi tips-tips yang google pun boleh dijumpai


Ini terlalu basic!

Boleh ke tips begini membantu anda

memikat hati dia?...



Ya, itu baru sekelumit dari tips-tips yang anda dapat. Saya tidak katakan tips-tips ini salah ini salah tetapi saya tahu tips-tips ini tidaklah membantu sangat....Bukan senang nak memikat hati seseorang jika anda tidak tahu rahsianya...Mungkin anda akan berkata 

" tiada rahsia - rahsianya, jumpa dia, pergi berkenalan, dan kawan je dulu "

Adakah anda pasti dengan melakukan itu saja anda mampu berjaya dapatkan apa yang anda idam - idamkan, iatu memikat hati sidia?

 

Apa Pula Reaksi Anda, Jika Saya Mengatakan, Ada Satu Panduan Yang Mampu Memberi Anda Daya Penarik yang Amat Tinggi Terhadap Setiap Orang Yang Anda Baru Jumpai & Kenali. Dari Tiada Pasangan, Sampai Anda Sendiri Tak Larat Nak Handle


Memikat, mengorat atau menekel, ianya tidak semudah yang anda sangkakan. Oleh sebab itulah laporan ini ditulis khas buat anda. Ianya disediakan khas untuk membantu orang seperti anda yang sememangnya menginginkan untuk memikat hati sidia yang menjadi idaman anda.


Jika anda beranggapan seperti di bawah, memang anda akan kekal bujang sampai bila-bila :-

Anda merasakan bahawa anda tidak perlu bersusah payah hendak keluar pergi memikat sidia. Pada anda itu adalah takdir ketentuan tuhan jika dia menjadi milik anda.' kalau ada,adalah..
kalau tak ada nak buat macamana.'

Anda merasakan bahawa memikat ini adalah mudah. Hanya perlu berkawan dengannya sahaja dahulu. Kemudian, perlahan-lahan ushar samada dia ini sukakan anda atau tak. Kalau begitu mudah kenapa ramai yang kecundang di tengah jalan?

Anda merasakan dengan hanya mempunyai paras rupa yang menarik, anda akan berjaya memikat seseorang? Jangan terlalu sombong. Hebat macamana pun penampilan anda, silap-silap tiada orang mahukan anda jika anda kekurangan ciri-ciri tertentu yang sepatutnya anda wajib ada.

Anda berpendapat, jika ingin memikat, hanya berikan sahaja barang-barang atau hadiah kepada sidia. Nanti dia jatuh la hati dengan anda kerana anda telah laburkan banyak wang kepadanya.

Anda memiliki pengalaman memikat beberapa kali sebelum ini. Ada orang dah 10 kali memikat, tapi tak dapat-dapat! 100 kali memikat pun takkan berjaya jika sama sahaja teknik anda memikat. Anda perlukan perubahan!

Anda merasakan bahawa anda perlu mempunyai wang atau kerjaya yang baik dahulu sebelum pergi memikat. Sesiapa pun boleh memikat tidak kira apapun status kewangan atau kerjaya anda. Yang penting anda perlu tahu caranya.

Anda beranggapan bahawa anda hanya perlu tunggu sahaja seseorang datang dan memikat anda. bak kata pepatah, kalau dicari, nanti ia lari. Bila hanya menanti, ia datang tanpa disedari.
Soalnya, jika anda tidak mencari, anda tidak akan jumpa. Jika anda tidak bersedia, bagaimana pula ia nak hadir?

Ya, semua andaian di atas berkenaan  akan membuatkan
anda kekal SOLO sampai tua!


Jika anda tergolong dalam golongan di atas, maka anda MESTI teruskan pembacaan anda kerana anda mungkin mempertaruhkan masa depan anda disini. Sebentar sahaja lagi saya akan bongkarkan rahsia bagaimana untuk berjaya menawan hati sesiapa yang anda mahukan.

Apa yang anda perlu tahu, melalui penyelidikan dan pemerhatian, terlalu ramai sebenarnya orang yang begitu takut atau segan untuk memulakan perbualan apabila terlihat seseorang yang menarik perhatian mereka. Kebanyakan mereka, takut dengan ‘Rejection’ ataupun takut malu sendiri nanti.Ini membuatkan mereka terus hilang keyakinan untuk menerus ‘niat’ mereka. 


Jangan Bimbang! Semuanya 

Akan Berubah Selepas ini!

Kini anda tidak perlu pening-peningkan kepala memikirkan "bagaimana la aku nak memikat dia ni yer ? ". Kerisauan dan ketakutan anda akan saya selesaikan kerana saya bukannya menyediakan "jampi serapah" yang boleh menjamin kejayaan anda tetapi kaedah-kaedah dan teknik-teknik rahsia yang terbukti berkesan yang dapat membantu anda memikat sidia. Insyallah..................


Suatu Ketika Dahulu Saya Juga
Mempunyai Masalah Yang Sama...

Anda mungkin berfikir apa yang saya katakan ini hanya dibuat-buat sahaja ataupun syok sendiri. Saya tidak salahkan anda berfikiran demikian kerana anda masih belum tahu siapa dan bagaimana saya bongkarkan teknik dan panduan rahsia ini yang akan membantu anda memikat dengan jayanya.

Satu ketika dahulu saya juga seperti anda. Saya pernah bercinta banyak kali dan dikecewakan. Cinta pertama saya hancur di pertengahan jalan. Kemudian saya menemui cinta saya yang seterusnya, dan  ia hancur disebabkan orang ketiga. Saya menemui cinta lagi, hancur lagi disebabkan orang ketiga, dan sekali lagi bertemu cinta dan gagal lagi dan lagi....ok cukup nanti semua orang tahu rahsia saya.

Akhirnya, pada ketika tahun 2007, oleh kerana kepesatan internet saya telah mula membuat rujukan dan bacaan di internet tentang cinta, tentang memikat, tentang lelaki dan perempuan, psikologi manusia  dan akhirnya saya telah menemukan satu penjelasan yang jelas bagaimana membuat seseorang itu jatuh cinta! Saya kumpulkan segala bahan bacaan yang saya gunakan dan saya telah tuliskan dalam bentuk sebuah ebook untuk memudahkan pembacaan.

Dua tahun saya menggunakan panduan ini,  dan panduan ini sangat berkesan pada sesiapa yang saya mahukan. Selama ini saya hanya berikan panduan ini hanya kepada rakan terdekat sahaja. Kini telah tiba masanya saya kongsikan panduan ini bersama anda semua kerana saya tahu anda semua masih lagi seperti saya pada 4-5 tahun yang lepas. Anda tidak perlu lagi try n error yang belum terbukti berkesan! Anda juga tidak perlu gagal seperti saya!

Ingin Ketahui Rahsianya ?

Sebenarnya, jika anda tahu rahsianya, memikat hati seseorang adalah sangat mudah. Rahsia untuk berjaya memikat hanyalah berdasarkan dari sains, emosi manusia yang boleh dimanipulasikan. Dan ia sangat mudah apabila anda telahpun mengetahui rahsia ini. Memikat pasangan adalah seperti seperti mencari dan membuka kunci yang yang sedang tersembunyi di dalam otak pasangan tersebut. Apabila anda sudah berjaya menjumpai dan memetik suis yang 'kena' dengan individu tersebut, maka pada ketika itu, anda akan berjaya memiliki hati dan perasaan sidia idaman anda. Ya, begitu mudah sekali !

 
 

Tak Percaya? Percayalah kerana
'HERO' ini telah membuktikan yang ia benar!

KISAH SALEH YAAKOB.....

Salleh Yaakob, salah seorang artis, pelawak, penyanyi dan DJ SINAR Fm khabarnya telah mencukupkan kuota isteri ke-4.

Beliau telah mengahwini seorang pelajar UiTM berusia 24 tahun yang lebih senang dipanggil Emi. Kesemua isteri-isterinya telah bersetuju dengan permintaannya untuk mengambil gadis berusia 24 tahun ini sebagai isteri.


Apa yang menariknya, gadis yang mahu dikenali dengan nama Emi itu terpaut dengan Salih Yaacob sebab hidungnya yang mancung serta wajahnya yang comel itu. Malah, dia juga terpikat dengan Salih Yaacob kerana keikhlasan serta sifat dalaman seorang lelaki yang ada pada bakal suaminya itu.

Ianya telah didorong oleh rasa ingin tahu Emi terhadap kewibawaan Salih Yaacob membimbing 11 orang anak dan 3 isterinya.Jadi, selalulah mereka bertelefon serta berbalas sms. Tapi, lama-kelamaan ianya bertukar jadi cinta pula. 




Apa kata Emi, bakal isteri keempat Salleh Yaakob?

"Abang comel, saya paling suka hidung dia"

Itulah kata-kata Emi tentang bakal suaminya, Salih Yaakob. Dengar cerita Emi sudah bersiap sedia dari segi zahir dan batin untuk menempuh kehidupan bermadu.




Apa kata Salleh Yaakob pula?

''Saya boleh katakan, orang yang terpikat dengan cara saya. Macam dengan Emi, mungkin dia tertarik dengan amalan hidup saya atau mungkin merasakan saya mampu menjadi teman, pemimpin dan guru yang boleh mendidik dan membawanya ke jalan yang benar.''

credit to http://abushahid.wordpress.com/2011/05/15/cerita-salih-yaakob-dan-31-isterinya/
http://www.murai.com.my

Apa yang ingin saya nyatakan di sini, Salleh Yaakob bukan ada memakai apa-apa jamu atau mandrem dan sebagainya. Tetapi dia mempunyai kelebihan dan dia tahu bagaimana membuat seseorang tertarik dengannya!!


Rahsia Inilah Yang Akan Saya Bongkarkan!! Anda Akan Didedahkan Rahsia Dan Teknik
Bagaimana Untuk Memikat Seseorang Dan Membuatkan Sidia Cintakan Anda!!





Adakah anda tidak sabar lagi? Oleh itu, saya bongkarkan rahsia ini kepada
anda yang benar-benar ingin memikat sidia dimana ianya adalah rahsia yang diidam-idamkan oleh anda selama ini...

Memperkenalkan..





Pakej Lengkap Rahsia Panduan Memikat
(versi Pertama - 28/6/2011)

(BERNILAI RM20 SAHAJA!)





Ebook 93 m/s dalam format PDF

Format ebook adalah PDF iaitu buku maya yang hanya boleh dibaca melalui komputer menggunakan perisian khas Adobe Acrobat Reader. Anda juga boleh mencetak ebook ini bagi memudahkan anda untuk membacanya di mana-mana sekalipun.


Bersedialah kerana buku ini akan mengubah cara hidup anda sepenuhnya, kerana buku ini ditulis berdasarkan pengalaman penulis, penyelidikan pakar dan kajian secara menyeluruh tentang rahsia memikat hati seseorang.

Inilah buku yang akan membantu anda memikat sidia yang anda mahukan, khusus membongkarkan rahsia memikat hati seseorang dengan cara yang amat mudah dan mantap. Anda pasti teruja untuk memilikinya.



APAKAH KELEBIHAN PANDUAN MEMIKAT INI?

Panduan langkah demi langkah yang mudah diikuti bagaimana membuat persediaan dari A - Z. Sebelum memikat, semasa memikat, hinggalah ke akhir anda berpasangan.

Berbagai-bagai rahsia untuk menjadi kelihatan hebat semasa memikat yang tidak diketahui oleh ramai orang akan didedahkan kepada anda.

Ianya ditulis dengan bahasa mudah difahami dan mudah dipraktikkan tidak kira samada anda berkelulusan SPM ke, Diploma ke, Ijazah atau ada 'master' sekalipun..

Ianya menjimatkan masa anda dalam membuat persediaan memikat di mana anda tidak perlu buang masa masih tercari-cari tips lain yang belum tentu sesuai dengan anda

Modulnya telah disusun mengikut turutan untuk memudahkan pembaca dan mempraktikkan apa yang diajarkan. Mudah saja.

Ianya sesuai bagi mana-manapun golongan tidak kira apa latar belakang anda.

Dan 1001 lagi kelebihan ebook ni dapat anda terima…Anda hanya betul–betul merasa auranya yang tersendiri apabila anda telah mendapatkan pakej ini.






Mari Kita Intai Sedikit ''TEKNIK RAHSIA'' Didalam Panduan Memikat...EKSLUSIF, Hanya yang terbaik Untuk Anda!


Di dalam panduan memikat, anda akan mengetahui kesemua rahsia bagaimana untuk memikat seseorang dan membuatkan dia cintakan anda dan menyayangi anda.....
 
Bagaimana untuk menarik perhatian dengan segera - dengan menggunakan 4 teknik _______ yang akan didedahkan (ms 24)

Bagaimana untuk perempuan membina kuasa tarikan kepada lelaki dan seterusnya mendapat perhatian lelaki (ms 30)

Ketahui taktik terburuk dalam memikat ini, yang kebanyakkan lelaki biasa selalu lakukannya! Jangan lakukan apa yang mereka lakukan! (ms 35)

Cara “lelaki nakal” – kenapa lelaki nakal selalu dapat semua perempuan dan bagaimana anda boleh juga berjaya lakukannya...tanpa menjadi nakal (ms 37)

Mengetahui topik __________yang merupakan topik paling mudah dalam mencipta perhubungan, dan membuatkan dia jatuh hati dengan segera! (ms 46)

Sebab kenapa lelaki selalu gagal memikat perempuan – dan bagaimana kesilapan yang sama akan membuatkan anda gagal juga (ms 37)

Langkah penting untuk memikat iaitu A___ A____ K_____. Tanpa langkah ini, mana-mana lelaki pun akan gagal memikat perempuan walaupun anda sekacak Aaron Aziz. (ms 37)

4 Kunci utama dalam memikat, yang akan menimbulkan perasaan gelisah pada dirinya yang menampakkan anda adalah lelaki yang berjaya menggoncang perasaannya (ms 20)

4 jenis ayat, yang membolehkan anda keluar daripada dianggap hanya ‘KAWAN’ dengan sedikit pengubahan pada ayat-ayat yang anda gunakan(ms 41)

Bagaimana anda membuatkan dia berfikir bahawa anda adalah satu ASET yang dia perlu berusaha untuk dapatkan. Yang dia yang akan mengejar anda! (ms 36)

Bagaimana anda menggunakan 4 langkah mudah dalam memikat (tetapi jarang anda guna) kerana tak perasan yang sebenarnya ia adalah sangat mudah! (ms 28)

Rahsia menggunakan EM____TI yang disimpan baik yang membuatkan perempuan tergilakan anda. Ketahui bagaimana menggunakan teknik ini dengan sebaiknya dan lihat hasilnya sendiri! (ms 76)

Bagaimana membina keyakinan diri, dan memiliki mindset yang membuatkan anda boleh memikat dimana-mana, pada bila-bila masa tanpa ada rasa takut. (ms 20)

Ketahui topik ini iaitu topik yang paling mudah dalam mencipta perasaan ‘EMOTIONALLY CONNECTED' (ms 46)

Lelaki tak suka cakap pasal cinta? Jangan paksa dia. Gunakan sahaja cara ini untuk mengetahui bagaimana lelaki itu ingin dirinya dicintai (ms 71)

Untuk membuatkan seseorang jatuh cinta dengan anda, anda memerlukan kualiti seseorang yang layak dicintai. Ketahui keenam-enam unsur ini yang memudahkan anda dalam membuatkan dia jatuh cinta (ms 63)

Formula penting – bagaimana dengan formula ini anda akan memahami bagaimana anda boleh membuatkan dia jatuh cinta dengan anda (ms 9)

Bagaimana temujanji pertama anda sepatutnya berlangsung, dimana dengan melakukan  _____ akan menjadi penyebab penting untuk dia cintakan anda (ms 55)

Bagaimana mahu membuatkan dia tergila-gilakan anda selepas temujanji pertama. Timbulkan _________ ini dan anda pasti akan laku! (ms 39)

Gunakan Teknik P_____ ini hanya pada masa yang tepat iaitu ketika dia semakin tertarik kepada anda, dan lihat hasilnya! (ms 80)

Buatkan bahawa anda tidak kisah langsung tentang__________ dan buatkan seolah-olah anda mencari ___________, akan membuatkan dia menggilai anda!  (ms 44)

Bagaimana untuk ‘bersedia’ untuk memikat  – Ini adalah langkah yang selalu TERLEPAS yang menjadi penentu samada anda berjaya memikatnya atau tidak. (ms 20)

Cara Mudah “Meneruskan perbualan ” yang akan membuatkan sidia tertarik pada anda dan berminat meneruskan perbualan dengan anda
 (ms 39)

Bagaimana mewujudkan persamaan tanpa dia sedari, dan bagaimana perbezaan pula akan membuatkan anda dan dia kelihatan sepadan!
(
ms 59)

Kaedah yang terbaik dalam membuatkan dirinya berasa istimewa adalah seperti berikut. Ia bukan teknik yang biasa ya! (ms 74)

Perempuan lebih suka berbual tentang perasaan daripada lelaki bukan? Anda masukkan elemen_________, dan anda pasti kelihatan 'lain' pada matanya  (ms 86)

Satu teknik minda yang hebat, hanya biarkan dia untuk lakukan ini dan anda pasti telah yakinkan dia untuk cintakan anda! (ms 83)

Semasa MEMIKAT, tumpukan kepada perkara ini _____________ dan setelah anda berkenalan lebih rapat, tumpukan kepada perkara ini ______________ pula (ms 58)

... dan banyak lagi teknik-teknik yang anda memang tak dapat jumpa apabila ketika mengoogle, yang akan meningkatkan lagi skill-skill anda untuk memikat ke satu tahap yang luar biasa!
 


MERASA TERUJA DENGAN APA YANG ANDA PEROLEHI?

Saya Ingin Dapatkan Sekarang!!


Ya, bersiap-sedia untuk memikat sesiapa sekarang juga!

ITU ADALAH SEDIKIT SEBANYAK KEHEBATAN PANDUAN MEMIKAT. TETAPI ADAKAH PANDUAN MEMIKAT 
INI SESUAI UNTUK ANDA?

YA! Panduan Memikat  adalah untuk anda walaupun anda adalah amatur!



Panduan Memikat ini direka untuk anda tidak kira apapun skill memikat yang anda ada..
  • Jika anda adalah amatur,  ini akan menjadi langkah-demi-langkah panduan yang lengkap untuk anda. Anda akan memperolehi bagaimana proses perkenalan bermula sehingga menjalin hubungan, dan
  • Jika anda adalah novice atau expert, anda akan dapat mengetahui cara bagaimana teknik anda boleh ditambah baik dan mengetahui cara ‘memecut’ skill anda ke tahap seterusnya.

Ya! Panduan Memikat Sentiasa Boleh Digunakan... Untuk Selamanya


  • Ianya adalah salah jika anda fikirkan bahawa ada teknik yang dikatakan ketinggalan zaman untuk memikat perempuan... sesiapapun yang BERPENGALAMAN memikat perempuan tahu teknik yang sama akan mencipta kejayaan walaupun digunakan pada tahun dahulu, kini atau akan datang... semuanya kerana manusia tetap adalah manusia, manusia tidak mudah berubah.
  • Semua prinsip bagi Panduan Memikat digunakan sentiasa akan benar, untuk anda, anak anda, dan sesiapapun. Teknik-teknik ini mungkin akan ditambahbaik pada tahun mendatang...tapi ia tidak akan berubah pada waktu sekarang ini



AMARAN! JANGAN GUNAKAN PANDUAN INI JIKA ANDA TIDAK MAHU ORANG TERTARIK KEPADA ANDA SECARA TIDAK SENGAJA


Selalu kita dengar, masalah utama dalam memikat adalah kerana kurangnya keyakinan dan juga tidak tahu bagaimana ingin berkomunikasi dengan sidia.

Tetapi dengan Panduan Memikat, masalah anda ini akan dapat diatasi tidak sampai 10 minit!

Ianya kerana, salah satu rahsia manusia paling menakutkan adalah kita tidak dapat menguasai kesemua emosi kita.

Ini bermakna kita tidak dapat mengelakkan diri kita berasa suka, gembira atau marah apabila kita 'terdedah' kepada sesuatu keadaan atau pengalaman.

Sama juga dengan buruan anda, dia tidak dapat mengelakkan diri dari tertarik kepada anda, jika anda berjaya 'menyentuh' kesemua suis emosi yang penting itu.

Panduan memikat akan mendedahkan apakah suis itu, dan akan menunjukkan kepada anda bagaimana hendak membuatkan yang anda ini kelihatan MENARIK dan MENAWAN. Walaupun anda tidak mahukannya!



SEBELUM ANDA MEMUAT TURUN PANDUAN MEMIKAT, TOLONG BERJANJI KEPADA SAYA DAHULU 

Dengan panduan Memikat, anda akan mempunyai kuasa untuk mula memikat tidak sampai 5 minit pun kepada sesiapa yang anda mahukan.

Oleh itu adalah sangat penting yang anda tidak akan menyalahgunakan panduan ini. Jika anda berhasrat menjadi 'player' dan melukakan hati seseorang, panduan ini bukanlah untuk anda.

Tetapi jika anda ingin mengetahui cara dari A-Z untuk memikat seseorang yang anda mahukan, dan anda bersetuju untuk tidak menyalahgunakan panduan ini, Ya Panduan Memikat adalah untuk anda.



Mari kita lihat apa kata mereka yang telah mendapatkan PANDUAN MEMIKAT....
Betul Ke 'Men Are From Mars' dan
'Women Are From Jupiter' ???


Mesti ramai yang pernah dengar frasa-frasa tu kan? Tapi yang lebih peliknya... bolehlah pula dua 'spesis' ni hidup dalam satu planet yang sama?! - planet Bumi ni.

Dari Marikh dan dari Zuhal tu... hanyalah gambaran semata. Tapi hakikat yang cuba disampaikan oleh frasa-frasa itu adalah, betapa bezanya segala apa di antara kaum Adam dan kaum Hawa ni. Segala macam, banyak sekali yang berbeza.

Di sinilah istimewanya panduan ini. Bro Ahmad Fikri berkongsi segala macam tip dan rahsia tentang hal-hal memaut kasih sayang di antara pasangan. Banyak info-info menarik yang mungkin kita tak pernah tahu. Malah, mungkin biasa yang kita tahu, tapi kita pandang enteng je sebelum ni. Yang lebih istimewa, panduan ini bukan banyak cedok-cedok dari sumber lain, tetapi banyak daripada pengalamanya sendiri.

Antara yang penting di panduan ini, adalah memahami sebaik-baiknya persamaan-persamaan yang dapat dijadikan pemangkin utama untuk lebih mengeratkan lagi hubungan. Tetapi, yang lebih penting dari itu... adalah memahami, sekaligus cuba menerima kekurangan yang ada pada pasangan - moga-moga ia lebih lagi dapat jadi pemangkin untuk kukuhkan hubungan.

Semoga yang mendapatkan panduan ini, akan dapat apa-apa manfaat darinya. Mungkin tak semua, tapi insyaALLAH, pasti ada.

Sekalung ucapan terima kasih kepada bro Ahmad Fikri.

ps - Sebenarnya panduan ini adalah maha terbaik untuk pasangan- pasangan yang berimpian untuk merasai saat-saat cinta di alam yang sah; alam perkahwinan. Sebab, banyak lagi yang boleh dibuat di alam tu... Hehe.


Ikhlas,
Mujahid Al-Akhund
www.Cinta.YangAkuSegala.com

“Ebook cinta pertama yang paling lengkap setakat yang saya pernah baca”

AWAS kerana ebook ini bakal mengubah pandangan anda jika anda beranggapan bahwa perempuan atau pun lelaki susah untuk dipikat. Selepas saya meneliti ebook ini barulah saya dapat menangkap mesej sebenar penulis berkenaan Ebook ini.

Ianya penuh dengan motivasi, tips, panduan, cara, dan pengalaman sebenar penulis mengenai sesuatu perkara reality yang akan dihadapi oleh setiap insan yang bergelar manusia.

Sejujur nya saya begitu KAGUM dengan isi kandungan ebook ini kerana jalan cerita nya begitu menarik untuk di ikuti.

Tetapi AWAS! Jangan jadikan ebook ini sebagai alasan anda untuk mempermainkan perasaan cinta hati insan lain. Ebook ini sesuai pada sesiapa yang hanya serius dalam membina masjid kearah yang lebih bahagia dan lain daripada pasangan lain.

Dapatkan ebook ini sekarang jika anda mahu SERIUS!

Mohamad Aizaruddin Adanan

www.tintacinta.com
www.tintacinta.com/blog


"Setiap perkara pasti ada panduan yang berbentuk pendidikan. Tidak dapat dinafikan bahawa bercinta itu mudah tapi perkara yang sukar ialah bagaimana hendak memulakan dan memelihara hubungan cinta itu.

Setelah saya membaca ebook Panduan Memikat, saya dapat mengenalpasti beberapa kesilapan yang sering dilakukan oleh pasangan yang bercinta menyebabkan hubungan mereka berakhir begitu sahaja.

Dapatkan ebook Panduan Memikat dan bina silaturahim anda supaya jodoh anda kekal hingga ke akhir hayat"



Ikhwan Fahmi

Ikhwan Design Management (SA0165762-M)
http://panduandpli.com/


Kata pembaca mengenai ebook ini 




Apa yang boleh saya katakan mengenai ebook ini adalah TERBAIK! 

Patutlah kenapa kita sering gagal dalam bercinta. Kadang-kadang kita sendiri tak dapat mendefinisikan apa itu sebenarnya cinta. Sebab itu berlakunya kegagalan dalam percintaan. 

Ebook ini mengupas tentang proses bagaimana berlakunya percintaan dari awal sehingga perhubungan terjalin. Tak sangka ebook ini mengupas langkah demi langkah didalam cara mendapatkan pasangan. Dari segi teknik ditunjukkan, apa yang patut dibuat begitu detail sekali dengan cara bagaimana melakukannya. Fuh! Terbaik. 

Patutlah sukar sangat untuk mendapatkan cinta yang kita mahukan. Salah langkah rupanya. Patutnya kalau dapat hint kena ade "follow up", barulah menjadi. Rasanya sesiapa yang hendak mendapat pasangan nak berkahwin perlu membeli panduan ini dan baca sampai habis. Takut berlaku kesilapan semasa dalam perhubungan (sebab baca tak habis). 

Terima kasih kepada Ahmad Fikri. Lepas ini boleh jadi kasanova. Haha. (Gurau jer)



Farid Ashaari

http://faridashaari.com/


BERITA BAIK!! Dapatkan Panduan Memikat sekarang, Dan Ada 3 Bonus Hebat
Untuk Anda!!

Dapatkan Panduan Memikat sekarang , dan anda akan mendapat
 3 Produk Bonus Hebat Berharga RM 115 Secara PERCUMA. Produk Ini Merangkumi Semua Aspek Penting Dalam Memikat.






Ebook Bonus 1
Petanda-Petanda Yang Anda Tidak
Bertepuk Sebelah Tangan (Bernilai RM30)

Adalah penting untuk anda bijak dalam membaca samada dia ini sudah tertarik kepada anda melalui beberapa cara yang akan disebutkan di dalam ebook ini. 


Dan signal-signal ini sangat penting untuk anda mengetahui di tahap mana anda berada, dan apakah langkah seterusnya yang anda perlu lakukan kemudian.



Ebook Bonus 2
Semarakkan Api cinta (Bernilai RM35)

Bercinta setelah sekian lama pasti akan tawar dan hilang serinya. Jika anda sayang pada pasangan anda, anda boleh selamatkan hubungan anda dengan memberi nafas baru dalam hubungan cinta anda

Di dalam ebook ini anda akan mengetahui bagaimana untuk anda menghangatkan lagi semarak api percintaan anda.





Ebook Bonus 3
21 jenis Orang yang Tidak layak dibuat
bf/gf (Bernilai RM40)

Ketahui jenis-jenis orang ini, jangan buat silap dengan berdating dengannya. Jika anda keluar dengannya, masa depan anda akan menjadi gelap nanti!






BONUS KEJUTAN 1 HARI!
Ada Bonus Yang Lebih Hebat
Tetapi MAAF!

Ia Terhad Untuk Hari ini, 
Sahaja!


Panduan Memikat Online (Bernilai RM47)

Memikat di laman Facebook atau yang lain tidak seperti cara memikat yang biasa. Ia tidak melibatkan suara, tidak bertentang mata maka anda perlukan cara yang lebih 'advance' untuk memikat di Facebook.

Untuk memikat di facebook, ada beberapa perkara yang anda perlukan untuk memikat seseorang. Jika tidak, anda akan kelihatan seperti ramai 'orang biasa yang memikat dengan cara biasa'. Ketahui apakah senjata yang ampuh untuk membuatkan dia respon kepada anda dengan panduan ini.


Diberikan Secara Percuma Kepada Anda
Hanya Untuk Hari Ini Sahaja!

Saya Ingin Dapatkan Sekarang!!

Ya, bersiap-sedia untuk memikat online sekarang juga!



Teruja membaca apa yang
akan anda perolehi
daripada Panduan Memikat?


Bukalah mata wahai sahabat sekalian, ianya tidak cukup sekadar rasa teruja sahaja.
Yang lebih baik adalah merasakan sendiri  kejayaan anda memikat dirinya!

Pada masa itu hidup anda pasti merasa lebih bahagia, gembira dan
 sempurna kerana berjaya memikat seseorang dan menjadi pasangan idaman anda..


jika anda merasakan perasaan itu, maka sebenarnya......

Anda memang memerlukan ebook ini..

Oleh itu

Dapatkan Ebook Ini Sebelum Anda Memikat Sesiapa !




Jika anda benar-benar mahu berjaya memikat sidia, jangan tunggu lagi kerana ebook inilah yang anda amat perlukan sekarang! Saya memberikan anda jaminan 30 hari wang dikembalikan jika anda tidak berpuas hati dengan rahsia-rahsia yang terkandung dalam ebook ini.

Oleh kerana produk yang saya tawarkan ini bukan sekadar E-Book yang dibuat dengan ringkas, saya tetapkan harganya pada RM147 dahulu.

Tetapi atas permintaan ramai dan buat masa ini sahaja, saya bercadang untuk memberi harga istimewa sebanyak RM147 RM67 sahaja! 

Tetapi untuk HARI INI sahaja, saya berikan harga diskaun gila-gila RM20!

Harga Biasa

RM147

RM67

Harga ISTIMEWA Hari Ini!! 
RM20 sahaja!

Jika anda mendapatkan ebook ini hari ini,  anda hanya perlu membayar RM20 sahaja. Selepas ini, harga ebook akan dinaikkan apabila 50 pembeli pertama dicapai. Ingat! Tawaran ini hanya sekejap saja..

(klik gambar di atas untuk ke ruangan pembelian)

Begitu mudah untuk memilikinya!

Langkah 1 - Masukkan RM20 ke akaun  yang dinyatakan di ruangan pembelian

Langkah 2 - Isikan Borang Pengesahan Pembayaran di ruangan pembelian

Langkah 3 - Tunggu link download akan dihantar ke alamat email anda

Langkah 4 - Anda boleh mendownload/print ebook tersebut

* P.S: Belian anda selamat dan tetap diterima walaupun pukul 3 pagi.

* P.S.S: Anda Boleh guna apa cara pembayaran melalui apapun bank, samada  bank  in, online , cash deposit, kad kredit dan lain.




Hanya dengan  RM20 sahaja, anda akan menerima sebuah E-book Panduan memikat yang bernilai RM 147.00 beserta bonus-bonus yang berjumlah lebih RM115.. Bukankah ia pembelian yang sangat berbaloi?


"Tapi Anda Perlu Bertindak Segera Kerana....."


Jualan E-book ini akan dinaikkan setelah kuota 50 pembeli pertama dicapai. Ya serius, saya tidak akan menipu anda. 
Ini bagi memastikan bahawa mereka yang mendapatkan panduan ini orang yang benar-benar serius ingin mengubah hidup mereka sahaja!

 
Saya faham, mungkin anda mengatakan bahawa RM20 ini mahal tetapi saya minta anda fikirkan semula mengenainya,

  • Dengan RM20 hari ini juga anda mampu men menarik gadis atau jejaka ke dalam hidup anda pada bila-bila masa yang anda mahu.
  • Dengan RM20 hari ini juga anda dapat kehidupan yang lebih gembira dan tenang kerana anda tidak lagi kesunyian dan mempunyai teman sehidup semati yang selama ini anda amat inginkan.
  • Dengan RM20 hari ini anda dapat menikmati kehidupan anda bebas dari kesunyian yang anda alami selama ini!
Bukan setakat itu, dengan membelanjakan RM20 untuk memiliki E-Book Panduan Memikat ini, anda juga akan diberikan bantuan daripada saya dan juga tips-tips memikat secara berterusan sendiri untuk memastikan anda benar-benar berjaya memikat..

Ini bermakna dengan RM20 tersebut, kejayaan anda untuk memikat TERJAMIN!

 
Jika anda masih fikir ia mahal dan tidak berbaloi dimiliki, ia bermakna anda sebenarnya seolah-olah membiarkan seluruh hidup anda kekal keseorangan dan sendirian tanpa teman hidup anda!

   
"Bayangkan Perubahan Yang Berlaku Dalam Hidup Anda Setelah Anda Membaca Dan Mengamalkan Apa Yang Telah Diajar Dalam E-Book Ini.."



Sebelum ini anda...

Masih tidak mempunyai teman hidup.
Sering gagal memikat gadis/Jejaka pujaan hati anda.
Tidak tahu bagaimana hendak memulakan langkah pertama.

Meminati seseorang tetapi takut akan kegagalan memikat. 

Sering merasa tertekan untuk menjalani hidup.
Berusaha memikat seseorang tetapi masih tidak dapat memiliki hatinya.
Berasa cemburu melihat kebahagiaan rakan-rakan yang sentiasa dicintai pasangan.
Terpaksa duduk di rumah tatkala kawan-kawan bertemujanji pada hujung minggu.
Fikiran kacau bilau akibat tiada peneman disisi ketika anda di dalam kesusahan..

Selepas ini anda...

Mempunyai teman hidup yang sentiasa menemani anda
Tidak lagi gagal memikat gadis/Jejaka pujaan hati anda.
Berjaya memulakan langkah pertama anda dan membuatkan dia tertarik pada anda.

Hidup menjadi lebih gembira & bahagia..

Mempunyai  kekasih hati yang sentiasa memahami anda dan mencintai anda.
Berpeluang melimpahkan kasih sayang anda kepada si dia yang layak..
Hidup bahagia dan lebih disayangi
Rakan-rakan pula yang cemburu melihat kebahagiaan anda dan pasangan
dan banyak lagi kebahagiaan & kesempurnaan menanti anda!



JANGAN BIARKAN BUAH HATI IDAMAN ANDA TERLEPAS DAN MENJADI MILIK ORANG LAIN!

 

Setelah anda membaca panduan memikat, hidup anda pasti berubah dari zaman kegelapan yang dipenuhi penderitaan akibat kesunyian, kepada hari-hari yang dipenuhi dengan kegembiraan, ketenangan, kebahagiaan dan kesempurnaan hidup tanpa perlu memikirkan soal hidup keseorangan lagi..


"Kini Ucapkan Selamat Tinggal Kepada Kesunyian Yang Menghantui Hidup Anda Sejak sekian lama.. Dan Ucapkan Selamat Datang Kepada Kebahagian & Keseronokan Dengan Melakukan Teknik-Teknik Yang Diajar Dalam E-Book Ini Tanpa Sebarang Kerugian Sekalipun.."

AMBIL TINDAKAN SEKARANG JUGA!! 

 Ikhlas membantu,
 

Penulis E-Book Panduan Memikat

P.S: Mungkin anda sedang ketawa dan mengatakan bahawa betapa "kurang bijaknya" mereka yang sanggup keluarkan RM20 untuk mendapatkan e-book ini. Kerana bagi anda ilmu ini pasti ada di mana-mana dengan harga yang lebih murah dan anda rasa kononnya memikat ini mudah.

P.S.S : Percayalah bahawa satu hari nanti setelah anda mengalami kesulitan hubungan yang kritikal barulah anda menyesal dengan kedegilan anda kerana setiap teknik yang diajarkan dalam e-book ini tidak terdapat di mana-mana dan jika ada pun, harganya lebih mahal sehingga menjangkau ratusan ringgit.

P.S.S.S : Pada masa itu mungkin anda tidak tahu dimana mahu mencari panduan ini kerana ianya untuk tempoh yang terhad sahaja. Maka anda yang tidak bertindak bijak untuk mendapatkan e-book ini sementara ia masih dijual sekarang ini pasti akan kerugian!  Klik sini